2007. január 19., péntek

Az a ritka pillanat, amikor mindketten alszanak. Egyszerre!! Akár pihizhetnék is. De juszt se ha már egyszer blogírásra adtam a fejem. Különben is ez a hét nagyon jól telik. Rozi mami van itt egész héten, mert papa és apa síelni mentek. Így aztán én még kóborólhattam is egyedül. Vettem babaszínházjegyet 0-3 éves korig. Kiváncsi leszek, milyen lesz. Gügü és Milán is velünk tart majd. Milán innen is boldogságos szülinapot kívánunk!! Zaza új tudománya, hogy négykézlábból átveti magát az egyik lábán és lecsücsül. Ez csak azért új nekem, mert Majci állásból, huppant ülésbe. Aranyosan ücsörög, de ott kell lenni mellette, mert aztán eldôl (és sajnos nem lassan) Persze általában nem a pihe-puha szônyegen, hanem éppen mellette. Van is sírás ha nem vagyunk elég gyorsak. Majci pedig imád karattyolni. Mindennap végigleltározza az ismerôseit. Misibácsika ez a legviccesebb szava. Ismerve Misi méreteit. Innen is gyógyulást Misinek. Gyomorfájás. Ezt emlegetve, Maja azt mondta : Gügü megpuszi Misibácsi hasát, ne fájjon. Szépen szerkeztgeti a kis mondatait. Készül a rizsfelfújt. Nyamm. Maja imád enni. Zaza is. Már. Hat hónapig csak anyatej. Az elsô hónap kóstolgatása inkább fanyalgás volt. De most már a banán, alma, sütôtök, répa minden verzióban csúszik rendesen. Meg a biscotti. Na persze Zaza már ébren, itt nyüszmörög és dobol az ölemben. Asszem most ennyi.

Nincsenek megjegyzések: