2007. november 15., csütörtök

Maja és az alvás

Kb másfél hete elromlott Maja alvása. Éjjel többször ébredés. És kiabálás: Apa, apa, apa, gyere már ide. Vagy Anya,anya,anya mért nem jössz már. Vagy üvöltés, hajnali 3-kor: Én már nem vagyok álmos, én ki akarok menni! Szeretek veletek lenni! Na meg: Én üvölteni AKAROK!! Hát ilyenek. Este pedig: Nem akarom, hogy lekapcsoljátok a villanyt!!
Szóval Majcinál eljött az idô amikor: fél!! Nem tudom mitôl ,mert nem mondja. Régen vele aludt a teve, de elhagyta. Mondtam Majci válassz vmi plüssöt , aludjon veled. Hajthatatlan volt.
Aztán elbattyogtam vettem egy szép kislámpát, este amelett alszik el, utána beosonok és lekapcsolom. 2 napja mondtam aludjon el a kiságyba. Örömmel,de leesett róla. Tegnap együtt visszacsavaroztuk a rácsot. Este abban aludt el megint örömmel. Pedig nagyon régóta a nagyágyban aludt.
Na meg beköltözött mellé egy egész mackócsalád, szintén 2 napja. Apamackó.Anyamackó,Majamackó,Zazamackó. És most éjjel rend volt és nyugalom.Várom a fejleményeket.


Tegnap este Zazán peluscserét akartam végrehajtani. Levenni sikerült. Elrohant és az egész konyhát, nappalit megjelôlte. Leguggolt kicsit csurrantott, továbbment, csurrantott, aztán tovább , aztán csurr. Stb, Stb... És vigyorgott és leste látja-e mindenki, hogy Ô mit tud!! Aztán felmostam...

5 megjegyzés:

vejni írta...

MInden igazi férfi megjelöli a terürelét:)

vejni írta...

Bocsánat, nagyon összekevertem a betüket. Természetesen területét akart lenni.

vezsuzsi írta...

:-)

mac írta...

Na persze ha én csináltam volna, nekem kellett volna feltörölni, mi?

vezsuzsi írta...

Na mer nekem?????