2007. november 6., kedd

Csak



Dianagylányka Boldog születésnapot Kívánok innen is! Ikrényben voltunk Dia szülinapját ünnepeltük. Írás a buliról most kicsit halasztva.
Tegnap ebéd közben Maja megint folyamatosan kérdezett. Én etettem és ettem volna. Aztán mikor azt kérdezte miért villával eszem a petrezselymes krumplit? Mondtam :csak.Erre ô: A felnôttek mindig azt mondják: CSAK????
Nem vettem észre, hogy sokszor mondanám, de gondolom mégis mondom, ha levonta a kritikát!!!
Tegnap egésznapos program volt Zazának és Majcinak a markoló (Zaza szerint : MA) nézése, amint egy házat bontott szemben acsaládiházas részen. Aztán amikor Zaza épp cicizett nagy csendre lettem figyelmes. Sôt NAAAAAAGY csendre. Ugye ezt tudjuk gyanús sôôôt nagyon gyanúúúúúúús! Nézem Maja ül az ablak alá tolt széken háttal nekünk és elmélyülten csinál vmit. Hát egy plüsscsibét dédelgetett,de nagyon belemerülve. Azt hittem ciciztette. Késôbb kérdeztem meg és mesélte el, hogy elaltatta és ölelgette. Kb 10 perc néma csend volt!!! Egészen elgyengültem Tôle olyan aranyos volt. Mert amúgy elég hisztis a kisasszony mostanság. Ja és úgy tûnik Zaza ugyanúgy fog beszélni ,mint Majci beszélt 2 betüzve,mert amit mond csak az elejét mondja. Nemhiába Tesók. Maja a héten elkezdte végre néha keresni: Hol a tesóm,hol a Tesóm???
Amúgy Ikrényben voltunk Dia szülinapját ünnepeltük. Képek és írás most is kicsit halasztva. Bocsi :-(

Nincsenek megjegyzések: