2008. március 21., péntek

Tabi-mánia


Ha van valaminél furcsább az a Teletubbies felnôtt fejjel. Nem furcsa, borzalmas! Kb 8 éve mehetett ez a sorozat emlékszem,borzadva kattintottam el róla ha véletlenül odakeveredtem. Na ilyet az én gyerekem sose!!! Aztán Ákos egyszer letöltött 1 részt. Mondtam jaaaaaaaaaaaaj.
Aztán a Majának olvastam milyen mesét tegyek be és elhangzott Teletubbies. Azt azt!!
Betettem, de szerencsére nem ragadta meg. Amúgy épeszû meséket néznek csak.
De 2-3 hónapja kérte tegyem be tabit (fene a memóriáját) Betettem. És a Zaza rákattant. Nagyon Gigahisztik Tabikért. Most már leszokott heti 1x van kb már.Volt napi 2x is. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ. Aztán Hajni turizott egy kicsi tabiplüsst. Aztán Ákos még kettôt. Anyu meg az utolsót. Teljes a tabifamilia. És Zaza hurcolja és velük alszanak. Rajtuk osztozkodnak. Kettô ide kettô oda.
Mondhatom eltabisodtunk. De így,hogy megfoghatja ôket, vizuálisan nem harcol már értük.Néha eszébe jut.
Esténként már minimálcicizés van csak Zazának. Nem alszik el cicin, hanem mesére. Igen Tabiról...
Tinkivinkilaladipsiéspóóó a négy kis teletubbies nagyon szeretik a tabikenyeret egyszer olyan ,de olyan sokat sütöttek,hogy mindenkinek jutott. Evett Tinkywinky,evett Dipsey,evett Lala, evett Poo. Jutott a nyusziknak az állatoknak. Anyának, Majának, Apának és Zazának is. és annyira jól laktak,hogy mindannyian leheveredtek és elaludtak. Hát kb így. Minden este. Ô pedig minden nevet harsányan kiáltja!!! Jó kis altató. DE nem hagyja kihagyni.
Azonkívûl a hátsimik az altatók. Ha nem simizem,annyit mond: ööööööö. Ha nem értem meg ránt még a kis hátán is egyet. Anya tedd a dolgodat!!! Diktatúra! :-)
Amúgy az éjjelek megint gigafosok jön a 15. és 16 foga. Sokat ébred és nem kap cicit, így melóóóós. és hisztis és stb....

1 megjegyzés:

mac írta...

Na persze a Hajni most mélyen hallgat... A felbujtó!

á