2007. december 17., hétfő

Puszigyár...

Asszem Zaza vagy puszigyáros lett. Vagy kirabolt valami puszibankot. Napok óta egyre fokozódó méreteket ölt a pusziadási kedve. Múlthét elején néha, kaptam Tôle puszikat. Reggelenként általában a cicit tisztelte meg. Na aztán eljött a szombat amikor elmentünk a sparba (lehet onnan csente az egyik polcról) hát már ott az áuházban elkezdett puszilgatni. NAGYON :-)
Igazából ült a bevásárlókocsiban odahúzott magához és ahol ért megsorozott!!!! És ez tart azóta. Amikor eszébe jut és sokszor eszébe jut, odajön és a legdillóbb helyekre ad potyapuszit. Néha apa is kap, meg vmelyik játék, meg a hûtô.
Lehet irigykedni!!

4 megjegyzés:

vejni írta...

Én nem irigykedem, mert puszit kapni jó, puszit adni jó és ha nem kapok éppen Diától akkor adok én:)

Unknown írta...

én irigykedek
bezzeg ilyenkor nem hívsz meg
gurz

Unknown írta...

én irigykedek
bezzeg ilyenkor nem hívsz meg
gurz

vezsuzsi írta...

Tudod bármikor jöhetsz :-))))))