2007. december 14., péntek

Pánik...

Na ma úgy jártam,hogy biza kisütöttük a mézeseket.Egész délelôtt eltartott. Aztán gondoltam délig lefürdök. Güggel megbeszéltük, jönnek délután. Jó kis nap ez, szeretem. Belemerültem a vízbe, Manók dobálnak kacsával. Minden a megszokott.
Csakhogy ahhoz,hogy a Zaza beletudja lógatni a kezét a vízbe, fel kell álljon a törölközôtartó szélére. ennek én nem örülök és mindig rászólok, ô meg mindig visszaáll. Attól féltem mindig,hogy lecsúszik a lába és elesik. Na most megtörtént, lecsúszott, az álát a kádperembe ütötte és ömlött a vér a szájából. Nem kicsit, NAGYON. Mostam ki a csapnál,ô üvöltött a vér folyt. Maja nem értette. Aztán egy törölközôt a szája elé téve kicaplattam csuromvizesen és cicire tettem,valahogy megnyugodjon. Közbe Ákos felhívtam, mert nem kicsit izzadtam le. Jaaaj nagyon megijedtem (japán filmekben öngyilkosok nyelvelharapásai jutott rögtön az eszembe) (Ákosnak is!!)
DE aztán a vérzés elállt. Utána láttam, hogy a nyelvén felülrôl 2 fognyi alulról 1 fognyi csík van. Jó,hogy nem harapta le!!!
Most már alszik Kicsike...
Maja is...
Én meg próbálok megnyugodni...
És büdi maradtam :-(

Nincsenek megjegyzések: