2011. január 15., szombat

Pályaválasztás...

Maja kapott egy szép csizmát, mondtam szeretnék én is egy ilyet, csak sajnos az én méretemben nem lehet kapni.
Eltelt pár hét.
Maja mondja nekem, hogy, ô szabó lesz, hogy csináljon nekem egy olyan csizmát mint az övé.
Mondom akkor legyen inkább cipész, mert a szabó ruhákat varr, a cipész cipôt készít.
Jó ô cipész lesz akkor.
De nem kell ám nekem fizetni a cipôkért!!!

TEgnap azt mondja megint: ô cipész lesz, de szabó is, hogy ruhákat is varrjon nekem.
Anya se a cipôkért, se a ruhákért nekem nem kell pénzt adnom, se apának.
Mert ez jár nekünk a nevelésért!!! Mivel mi ôket felneveljük!!!
Biza, hogy én nem papoltam errôl :D

Zazi megszólal, hogy ô viszont akkor rendôr lesz és vigyáz ránk.
Ha viszont egyszer megbüntet,akkor sem kéri el tôlünk a pénzt :DD !!!

Nincsenek megjegyzések: