2010. március 8., hétfő

Boldog születésnapot Majci!


A héten bulisorozat,mert Majci biza 5 éves lett. Akkor is esett a hó, amikor született és a héten is hulldgogált picinyt,de erôtlenül.
A fotón látható Majci fülbevalója,mert megnagylányosodott! Ô kérte szülinapi ajándéknak a fülbelövést. Már 2 hónapja folyamatosan,ez volt a vágya,hogy majd szülinapra.....
Múlt vasárnap elmentünk a Mamutba és megkerestük a nénit aki átlövi a fülét. Kiválasztódott a szivecskés fülbevaló (bár tetszett egy rózsaszín köves is) Felült boldog mosollyal (bár felkészítettem,hogy fájni fog)
A néni lôtt...Maja nagyon sírt,hogy nagyon fááááj anya,nagyon fáj, nem kell a másik. No én meg ettôl tartottam. :(
Mondtam a néniknek,kifizetem,sétálunk egyet és ha megnyugszik, visszajövünk.
Aztán rájöttem,ott figyel a rózsaszínköves megoldás.
-Majci,ha most gyorsan bellôheti a néni a másik szivecskét,biza hazavisszük a rózsaszín fülbevalót is.
Félve, megszeppenve,de mégis bátran vállalta a 2. kínzást is.
Aznap még sajgott a fül,de azóta semmi panasz!

folyt köv,de felébredtek....

Nincsenek megjegyzések: