2009. október 23., péntek

kórság...

Eddig bírtuk vírus nélkül. A múlt héten már köhögött Zazi,de csak éjjel és nem annyira erôsen. Hétvégén már Maja is. Egész héten itthon voltam a prünytökkel. No mit mondjak??!!
Mit is tesz a kialvatlanság?
Nem sokat aludtam a héten,mert Majának 2órán át tartó köhögôrohamai voltak. Amikor elaludt végre és én is,Zazi ébredt vmi miatt. Nagyon fáradt voltam és tehetelen,mert úgy érzem semmi sem segít.
Maja köhögésére riadtam egyik éjjel, általában felugrok és már ott is vagyok.
Most felugrásom a felülésig tartott, ültem a zsibbadt agyammal és pörgettem,hogy mit is csináljak.
1 menjek át
2 adjak vizet-nem segít
3 adjak mézet - nem segít
4 adjak kenyérbelet nem segít
5 adjak cukorkát-nem segít
6 nyissak ablakot- nem segít
7 simizzem a hátát nem segít
no kb ezek pörögtek ezerrel az agyamban oda-vissza, a Maja köhögött, én pedig képtelen voltam felkelni és csak az agyam dolgozott. Aztán megjött az ítélet,mert olyan volt mintha álmodnék,egy hang azt mondta : 1-es leülhet........
no így buktam meg gyerekápolásból a héten. :( :)
Aztán persze felkeltem megitattam,átvittem a nappaliba ,simiztem a hátát és egyszercsak 1 óra múlva abbamaradt és elaludtunk. Hmm.......

Nincsenek megjegyzések: