2008. december 8., hétfő

Zöld-mánia

No leirom,mert a végén elfeledem. Zazira rájött a zöld mánia. Nem tudom honnan jött. Talán,mert szereti a békákat.
Már tart egy ideje. :-) Zöld szaloncukrot választ. Zöld dolgokat kér. És mondja is,mert én zöld vagyok!!
Zöld poló,Zöld kesztyû. Inkább nem vett fel kesztyût,mert nem volt zöld.
No persze így este 1o után az agyam nem fog rendesen és nem lett annyira ütôs leírva a zöldmánia,de lehet egyszer átírom.
Mert annyira aranyos amikor mondja: Mert én zöld vagyok!!! Meg azt is,hogy én zöldmánia vagyok!

Ha már a mániáknál tartunk...
Most volt Mikulás. Cipô,csizma kitisztít, csokik jöttek ,volt öröm és az édességevés még mindig tart.
Mikivel mindenütt összefutunk. Volt az oviban,bölcsiben,könyvtárban,sparban...Szóval szegény télapónak nagyüzem van!!
De a Maja beszélgetett magában aranyosan. Nyomta a kis mondandóját a Mikulásról,aztán a Jézuskáról is. Oviban beszélnek róla. Hallom ahogy mondja :
Mi a Jézuskát az oviban Jézus Krisztusnak hívjuk.
És van még Szûz Mánia is!!! :-))))))))))

Nincsenek megjegyzések: