2008. augusztus 26., kedd

Zaza jele

Zazus megy bölcsibe ,megkapta a jelét, ô is.
Kutyus csoport, napocska jel. Lehetett választani, de mivel béka nem volt, így nem küzdöttem hajóért, ami az egyetlen fiús jel volt.
Jó ez a napocska.

Ha megkérdezné vki tôlem mi a jelük ,mondanám: Maja kifli, Zaza napocska.
A minap Gurzi kérdezte Majától,hogy mi lett a jelük.
-Az én jelem ropogósra sült finom sós kifli, a Zazáé ragyogóan mosolygó szépséges napocska.
Ja és én már nem emlékszem a teljes válaszra,de döbbentesen tele rakta jelzôkkel ,mindkét jelet. Pedig én sosem tettem.
Hát szókészlete nem semmi a Majcinak. És már végre rollerzni is ügyesen tud.

Kiváncsi leszek miben ügyesednek majd,mert a rajzolás egyátalán nem érdekli ôket. Lehet ha csoportosan nyomják,változni fog.

Nincsenek megjegyzések: