2008. június 13., péntek

Ovi pánik...

Na múlt héten többször elmentünk az ovi és a bölcsi felé hátha kiírtak valamit. Aztán sajnos hétvégére kint volt az ítélet az ovinál.
Felvettek 3 oviba kb 100 gyereket és elutasítottak 5 kicsit. A Maja köztük volt. Megkapta a skarlátbetût, hogy helyhiány miatt elutasítva. Ennél az aránynál ez eléggé szíven ütött,mert nem az volt,hogy felvettek 60-at és elutasítottak 40-et!!!
Nagyon sírtam és nyilvánvaló,hogy Maját azért nem vették fel,mert Zazust a bölcsibôl utasították ki. Mert megbeszélik. Ha anyuka úgyis otthon van a picivel,ne menjen a másik sem.....
Hívtam Gügüt,Anycit,Rozimamit zokogka. Egy éccakát nem aludtam...
Güg ígérte segít fellebbezni. Aztán az én arany barátnôm mást tett. Felhívott vkit.Aki aztán szerencsére belôlünk preztízskérdést csinált. (Még sosem voltam preztízskérdés)
És Zazust felvették bölcsibe és így természetesen a Maját az oviba.
Happy end!
Nem tudok mekkorát köszönni Neked Gügüm!!!
De nehéz lett volna nekem és a gyerekek is még egy év itthon.Nem azért,mert nem szeretem ôket, hanem ,mert kell nekik már a TÁRSASÁG!!!
Majának már van jele is. Amúgy a középsô csoportba madárkának vették fel és kifli lett a jele.

3 megjegyzés:

mac írta...

Bár a jelét már el is vitte a szomszéd néni, és nem tudom hogy szerzi vissza ha ilyen rossz marad. á

kukoriku írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
kukoriku írta...

Szerintem nincs szükségük még ilyen korban "társaságra", koravének, túlérettek lesznek, aztán persze életuntak. Az ovi és a bölcsi egy szükséges "rosz". Nem értem, hogy egy ilyen dolog miatt az anyukának miért kell ekkora hisztit csapnia. zokogás, virrasztás... fájna ha a gyermekeiddel kellene lenned????