2008. április 18., péntek

Apró vagy óriás lépések (nézôpont kérdése)




No cici = szabadság ez mindenképpen óriás.
Pár hete voltunk a Normafánál és egy hisztinek köszönhetôen a Maja autósülését hátratetettem Ákossal Zazus mellé. Visszakaptam az anyósülést. Juhhé. Nekem ez sem kicsi lépés. Mert míg Zaza cicizett nem volt egy lányálom az autózás. Mikor a nappali hobbicicizés megszûnt, javult a helyzet. De azért anya szórakoztatóközpontra szükség volt útközben.
Néha már próbáltuk, hogy a 2 gyerek hátul üljön,de csak most jött be. Igaz hosszú úton még nem voltunk azóta, csak városi autózáson. De reménykedem már így marad.
Biciklizés. Jaaaj de jó. Végre van két gyerekülés és lehet biciklizni. Nem óriástávokat, mert Zaza még nem szereti hosszútávon, de Rómain tekeregni már lehet :-)))
Lett egy tárolónk, aminek köszönhetôen az összes felesleges, cuccost le lehet költöztetni.
Nyár-téli autógumik (Megint üres és szép az erkélyünk) Pad újra összeszerelve :-)
Karácsonyi -téli cuccok.Barkácsdolgok. Jóideje kerülgett tesókocsi. Szóval ilyeneket.
Szétszedtem a kiságyat. Zaza úgysem alszik benne, Maja sem. Az is odakerült.
Zaza matracának kipréseltem a nem túl nagy gyerkszobában helyet. És ma délben elôször egyszobában alszik a két gyerek!!!
Gondolom ez éjjel nem megy ilyen egyszerûen, de meglátjuk. most is volt kis fennforgás,de ezt le sem írom. Csupán a két manó közti juszt is akarjunk valamit ami teljesen ellentétes dolog anya akaratával és még a saját akaratunkal is. :-)
De ezek folyton vannak. És lesznek is.....

Nincsenek megjegyzések: