2008. február 5., kedd

Végre írok...

Voltunk Ikrényben. Zazus meg Dia egymásra kattantak aranyosan. Szaladgáltak, kiabáltak ,hancúroztak sokat együtt. Maja inkább megfigyelô volt aki néha azért ugrándozott velük. Természetesen mindig ott ahol nem szabadna...
Mondtuk a Hajnival tavaly, hogy jövôre egyszerûbb lesz. Szerintem jóval egyszerûbb lett. Tavasszal meg nyáron kicsapjuk ôket a kertbe és nekünk HAWAII!!! Most az idô annyira nem kedvezett még nagy sétáknak.
Hajniéknál átalakítás, amikor megyünk kész lesz a szép új konyha! Hurrá!!

Kicsi visszaesés volt a cicimegvonásban. Úgy hogy Majci ott aludt melletünk nem lehetett Zazut háborogni hagyni. Így megkapta hamar amit akart. Na ja kezdem elôrôl.... Bár nem ,mert nappal nem kéri, csak alváshoz.

Azt figyeltem meg Zazinál,hogy 2 napja használja az én és enyém szavakat. Na persze nem ilyen szépen mondja,de használja!! Csak azért furcsa, mert Maja ilyenkor magára azt mondta még TE.

Na meg még egy aranyosság. Amikor mentünk Ikrénybe fel akartam venni egy kék felsôt. Zaza nagyon erôsen háborgott és tudomásomra adta,hogy neki ez a felsô nem tetszik. Én meg nem akartam levenni. Odavonszolt a szárítóhoz és megmutatta nekem a sokathordott narancssárga-bordó csíkos polómat. Na jó lecseréltem. Eltelt másfél hét újra felvettem. És igen jött a háborgás. Gyorsan felvettem a kabátomat :-)))

Nincsenek megjegyzések: