2007. június 18., hétfő

Tán tegnap, beszéltem anycival telefonon. Kérte adjam Majcinak és mondott neki valamit. Mikor aztán letettem, Maja fogja a telefont és beszélt hozzá: Mama beszéljél méééééééég Maaaaaaaajcihoz!!
Apa szabin van. Megyünk Fehérvárra meg Heribe. Juhhhé!! Bátyóék Görgôsországban vannak, de jó nekik!!
Különben sokat járunk a Duna partra. Ott jó hûvös van, a nagy fák alatt. Kavicsdobálás, homokozás, minden mennyiségben.
Annyi homokot hordunk fel, hogy apa szerint simán homokozhatnánk itt is. Nem tudjuk oly gyorsan sütni a homoksütiket amilyen gyorsan Zaza széttapogja. Már Zaza is csúzdaimádó. Trappol fel a csúzdára ügyesen, a lecsúszásnál azért még felügyelem!! Ma a szigeten óriáscsúzdáztak Maja meg Apa. Én is csúztam, bénán hason elôször. Grr. Meghúztam a csípômet.
Utána már jól ment....

1 megjegyzés:

anyu írta...

Hát csak vigyázzon a kedves anyuka azon a csuszin!!!:)