2007. március 17., szombat



Jól elmaradtam. Megvolt a buli, meg elôtte a készülôdés is. Rozimami eljött, hogy a torta és a többi finomság elkészüljön.
Majci aranyosan mindent végigkóstolt, készítés közben. Beleharapott a nyers padlizsánba. Csipegette a felkockázott lila és vöröshagymát. Megette a tojáskrémhez fôzôtt tojglit. Beleivott az étolajba. A játszásra szánt marcipánt, ahelyett, hogy kinyújtotta volna saját nyújtófájával, inkább gyorsan bekapta. Mindegy minden elkészült!!!
Aztán másnap Maja nyúlként, Zaza répaként várta a vendégeket.Volt eszem-iszom, játék, séta a Duna partján (kavicsdobálással) A torta fini lett (vaniliás-barackos) Mondhatnám,hogy minden elfogyott, de nem igaz. A finom tejföl torta a hûtôben maradt. Elfeledkeztünk róla. Megettük, másnap.A Maja a Bátyóéktól kapott piros gyígyít nagyon szereti. Eteti rendesen fûvel és szénával. Jó helyre került!!!
Hétfôn aztán eljött Judit barátosném (szép pocakos). Jó is volt. Gyönyörû idô, napsütés, játszóterezés. Itt be is kéne fejezni a heti hírmondást!
Csak aztán jöttek a hírek...A fránya vírus újra belelendült! Elébb a Bátyó és Kriszta esett az ágynak (illetve a Wc-nek) Aztán a Juditot is csak elkapta meg sajnos a Gergôbabát is. Hát mit gondoljak??? Elôszôr,hogy valahol nálunk lappanghat. Ezért kimostam az összes plüssöt és lemostam a játékokat. De rájöttem,ha még bennünk van felesleges volt,mert a Zaza úgyis újra nyálazza ôket. Aztán kaptam vérzsiráfos emileket. Majdnem mindenki ugyanebben a vírusos megbetegedésben szenved. Pedig ôk nem jártak felénk!! Arra jutottam akit el akar kapni a vírus azt elkapja!! Újra a legrosszababkat kívánom a vírusnak!!!
Viszont, hogy jót is írjak: kifestettem az erkélyt!! Juhé. Már néhány állat is került a falra. Majd lassan a többiek is kiköltöznek.
Ja és a héten felébredtek a gyíkok!!!!!! Itt a jóidô.Hiszik,mert jövô hétre havat mondanak :-(( Amit szeretek én, de azért így március közepén nem kéne.....
Zazának tegnap reggelre áttört a felsô foga középen. Így tegnap óta tudja csikorgatni a fogait!! Teszi is! :-))
Apa pedig vehet szotyit neki és járhatnak meccsre!!

Nincsenek megjegyzések: