2007. február 25., vasárnap

Betegség nem is a köbön!!!

Kiderült. Betegség lett a legrosszabbik féle! Éjjel már én is nagyon szarul lettem. Hányás-fosás nagyon. NAGYON!!
Kijött az ügyelet. Nem nagyon tudtak adni semmit, mivel szoptatok. Aztán vmit mégis kitalált a nôci. Kaptam szurit,utána 2 órán át Zaza nem szopizhatott. Pedig ugyi éjjel ,betegen szopi nélkül. Mondjuk én úgyis a wc-re járkáltam. A dokinô rosszallóan nézett rám,hogy én a 9-hós gyerekemet még szoptatom éjjel. Menjen ô a sunyiba. Különben is szoptatom,de egész nap hányó-fosó manómnak meg még fontosabb!!! Szerencsére a háziorvosdoktorbácsikánk szoptatáspárti!!
Másnap igen gyenge voltam (kedd) Rozimami jött segítségnek. Nem is ment volna másképp,mert este már Majci is beállt a sorba. Szegényemet nagyon elkapta.Aztán apát,mamát,Rozimamát.És Gurzit is (ô hétfôn délután volt nálunk) Szóval mindenkit aki nálunk járt.
Senkinek sem kívánom ami itt volt. Gondoltam leírom,de most úgy érzem,hogy kifelé megyünk belôle, jobb ezt elfelejteni.
Mosó Masa kismiska ahhoz amennyit itt a mosógép ment. Így csak indulatosan: DÖGÖLJÖN MEG MINDEN VÍRUS!!!
Amirôl lemaradtunk a héten: Kolibris-Babaszínház, Vérzsiráfos-babafarsang

Nincsenek megjegyzések: